Man ska inte ropa hej...

Jag kan ha tagit ut min seger mot förkylningen förtidigt. När jag vaknade i morse så hade jag en röst som skulle kunna tillhöra en inbiten alkis som drukit whisky i åratal. Dock släppte det under dagen men jag bestämde mig att ta en ledig dag från träningen en då med tanken ”bättre en vilodag än tvingas ta två”. Nu dock på kvällen när jag sitter och skriver så känner jag mig lite dålig, jag kanske skulle tagit och tränat ändå, jag behöver ju träningen jag måste bygga upp kroppen och konditionen jag måste komma i form.

 

Men jag kan avslöja för er att Thosetrainingdays kommer att anordna ett träningsläger inom den närmaste tiden, fokus blir troligen cykling eller orientering får se vart det landar och när det blir men blir det blir det av. Men en inbjudan kommer att komma ut snart.

 


Kommentarer
Postat av: janbanan

HEEEEEEEEEEEEEEJ!

2011-04-11 @ 11:54:51
URL: http://janbanan.nu
Postat av: johannes

HÄÄÄÄÄJ

2011-04-12 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0