Chasing cars

Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag äntligen fått en plats i Vasaloppet, och första steget mot en svenskklassiker är på väg att bli taget. Nu uppstår dock nästa problem hur ska jag komma upp till sälen och hur ska jag komma där ifrån? Vart ska jag bo? Hur ska jag lägga upp veckan fram tills dess. Ja frågorna är många och dom självklara svaren är få, men jag har en god känsla av att allt kommer lösa sig och jag kommer stå på söndag laddad till tusen och förväntansfull på dom 9milen jag har framför mig.

 

Efter att jag fått platsen i Vasaloppet så har en liten panik i att jag inte är i tillräckligt bra skidform funnit sig. Jag har faktiskt inte tränat så mycket skidor som jag tänkt i vinter, vilket jag bara har mig själv att skylla, så därför har jag kört en del skidor dom senaste dagarna för att kompensera.

I morse innan dagens pass satt jag och kollade på mitt liv som hellner, ett roligt program, i det avsnittet var det någon som höll på med biomekanik och han gav ”snygg” Erik lite tips, jag tog och dessa tips till mig och vist kändes det som tekniken gick lite bättre. GÖTT. Men trotts detta så känns det som sub 6 på vasan blir svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0