En hand i himlen.

En hand, en fot, en halva kroppen, huvudet och sedan resten av kroppen nu är allt med och allt har klaffat. Jag har precis köpt mig en start i Vasaloppet söndagen den 6 Mars 2011, och startskottet för den svenska klassikern jag ska utföra under 2011 är ett faktum. AS KUL tycker jag.

 

Något som inte är lika kul är att kolla in min träning på sistone. Det är ingen vacker syn då jag sitter och kollar i träningsdagboken, det har blivit många dagars icketränande och slappande. Mycket av det beror på att jag inte riktigt vart 100% fysiskt, kroppsligt och mentalt den senaste tiden. Men målet inför vasan på under 6timmar står kvar även om det blir tuffare att nå.

 

Ikväll är det återigen kylklampen det kommer att bli kallt, riktigt kallt. Jag ska göra allt som står i min makt att försöka bryta Jws seger svit, den killen behöver komma ner på jorden, men troligen så slutar det med att jag blir krossad och är flera minuter efter honom. Men skam den som ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0