live and let die

Sådana här dagar är inte dom roligaste att sticka ut och träna. När det är plusgrader så att snön smälter och vägarna är täckta med ett blixt halt lager av is vilket gör att det är livsfarligt att springa. Och skidspåren känns inte direkt attraktiva då man verkligen inte kan få något som liknar fäste. Nej denna dagen kändes som om man bara ville ta det leva ut dagen lugnt och döda den tidigt.

Men så blev det inte jag kom på att jag har ju en testcykel här hemma som jag inte använt så mycket. Så jag tog min dator slängde på en film och började trampa. Efter 45 minuter så inser jag att detta var fantastiskt tråkigt och inte blir det bättre av att sadeln på cykeln är av modell större vilket ledde till att jag fick ont i min bakdel. Men jag lyckades trots allt trampa igenom hela filmen och jag kan presentera en ny stapel i träningsdagboken på 85minuter.

 

Kvällens avslappning/stretching utförs till Roger Moores första bondfilm live and let die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0