99 Problems

Redan på morgonen innan jag ens hunnit att öppna ögonen och vaknat så känner jag hur problemen börjar hopa sig. Det första problemet hör jag med hjälp av minna öron, smattret mot rutan tyder på att det regnar vilket innebär töväder, det var dagens första tanke. Något annat som jag märker av utan att behöva öppna ögonen är att min hals är sämre än vad den var då jag la mig, vilket betyder ingen träning i dag heller så Olov kan dra ifrån rejält i vår ”mest mil i Januari” tävling. Har inte riktigt koll på hur det står i tävlingen, men jag vet att jag tog in en del denna veckan fram till helgen, så det känns segt att tappa två dagar med träning.

Nu blir prio ett att försöka att bli frisk sedan så får mil tävlingen bli som den blir, det är ju skidläger torsdag till söndag i Mattila nästa vecka så jag vill vara frisk tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0