I Stockholm

I Stockholm, Länna utanför Huddinge avverkade jag mitt första pass på över en vecka. Eftersom jag varit förkyld hela veckan, och fortfarande inte är helt 100%ig så tog jag det lite ganska lugnt. Det var helt okej spår som gick kors och tvärs över, man fick verkligen hålla koll så man inte krocka med någon. Tekniken som jag tyckte börja komma innan jag blev sjuk var helt som bortblåst, det kändes verkligen som om det var mina första kilometrar för året, detta var självklart rätt knäckande att känna eftersom det inte är så långt kvar till vasaloppet.

 

Filmen visar när jag stakar, kan väl säga att jag inte tycker det ser alltför bra ut men bättre ska det bli.

 


Kommentarer
Postat av: jens

Du säger att du stakar, men allt jag ser är din smaskiga stjärt

2011-01-23 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0