Små små steg

Med små små  steg, nästan trippandes, utfördes dagens träning i ett Karlstad vars gator är hala, mycket hala. Dagens pass var Stads-OL intervaller men då jag hade glömt en liten lampa så jag kunde se kartan blev det mer kartminne och följa ryggar, vilket är okej när det är träning:).

 

Detta var mitt första riktiga löp pass på över tre veckor och med tanke på min förkylning förra vecka tyckte jag jag höll ihop det okej. MEN egentligen var det ett rent katastrof pass då jag låg på mycket högre puls än vad jag fick ut i löpningen, men det kommer. Planen ser ut som så att februari kommer jag fortsätta att köra en hel del skidor med inriktning mot teknik, som jag förhoppningsvis lär mig i helgen, men jag hade även tänkt att börja trappa upp löpningen så att det blir minst två bra löp pass per vecka. I mars efter vasan så tänkte jag köra mycket löpning och lite skidor.

 

I morgon är det kylklampen jag ska försöka att ta ett efterlängtad första plats efter tre stycken andraplatser på tre försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0