Back off track

I torsdags var det dax igen att bege sig ut i skogen. Det har faktiskt blivit helt perverst lite orientering denna våren och det är lite synd, för jag tycker ju orientering är skoj. Passet var i alla fall motionsorientering vid Mariebergsskogen, banan var på ca 6 km med massor utav kontroller i blandad park, närområde och skog. Orienteringsmässigt var det inte jätte svårt men när det är så mycket riktningsförändringar så är det lätt att tappa tid om man inte är aggressiv, vilket jag inte var. Löpningen gick bra i ungefär halva loppet sedan så börja det stadigt gå ner och när det var några kilometer var jag jätte trött och då var det mycket löpning kvar, ingen bra kombination. Men jag tog mig i mål och skämdes direkt efter mitt resultat då bror min var över 4 min före mig och jag var 6 min efter segraren. Men värst var nog att Jens G dängde mig 1,45. fast han bjöd på en grill kväll efteråt så det blev lite plåster på såren.

Idag skulle Jens G lära mig att crawla, vi hade bestämt att vi skulle ses vid badhuset runt 11. Men när vi kom dit så visade det att badhuset var stängt mellan 9 och 14 på fredagar. Så vi drog och solade istället, vilket har resulterat i att jag har fått en snygg rosa färg på kroppen.


Kommentarer
Postat av: jens

Du låter förvånad och bitter över att jag slår dig?

Du borde vara van nu... :p

2011-06-15 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0